Zucht, weten ze n u nog niet dat reclames alleen maar leugens zijn? Daar prik je toch doorheen, hoef je dan toch ook niet boos om te worden?
Bacardi is niet trots op zijn ‘door vrouwen, voor vrouwen’-campagne. Dat geeft het bedrijf toe nadat de campagne flink bekritiseerd werd op sociale media. Bacardi zou genderspecifieke stereotypes gebruiken voor zijn reclame. De wodka-met-smaakje is zoeter, bevat minder alcohol en minder calorieën. Precies wat een vrouw in 2020 graag wil. Maar daar zijn de meningen dus over verdeeld.
ah yes just what I need in 2020! gendered drinks with half the alcohol pic.twitter.com/j7msPz6F1e
— Khushbu Shah (@KhushAndOJ) July 15, 2020
Zucht, weten ze n u nog niet dat reclames alleen maar leugens zijn? Daar prik je toch doorheen, hoef je dan toch ook niet boos om te worden?
Is er ooit wel eens een man geweest die kwaad is geworden over een stereotype in een bieradvertentie??? En ja, ik ken een hele hoop mannen die geen bier drinken. Grow up, ladies.
Harry, ik denk dat mannen in deze gewoon meer humor hebben en erdoorheen kunne prikken. Vervelender is dat vrouwen dan precies vinden dat die mannen in die reclames ook waar zijn, want dat is niet voor elke man waar.
Nou weer kouwe drukte over een smerig drankje. De wereld wordt steeds zieker. Vooral mentaal.
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.