Het bedrijf geeft rond de €8 miljard aan communicatie uit. Vroeger ging dat op aan reclame. Tegenwoordig gaat er meer geld naar campagnes op sociale media. Daar krijg je reacties waar je als bedrijf iets van kunt leren. Een belangrijke nieuwe luisterstrategie moet het bedrijf helpen steeds beter te snappen wat wij willen.
ESM - Unilever Announces Major Rethink Of Marketing Strategy | ESM Magazine, 30 jan 2019
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.
Bij de reclamebureau’s waar ik werkte hadden nieuwe(re) account director’s en account executive’s vanaf zo midden jaren negentig steeds vaker een opleiding ‘communicatie wetenschappen’ op zak. En daarna moesten ze alles nog leren...
Wil Unilever mij in dit verband even het verschil uitleggen tussen 'reclame' en 'communicatie'?