FlashUnilever wil beter naar ons kunnen luisteren

Het bedrijf geeft rond de €8 miljard aan communicatie uit. Vroeger ging dat op aan reclame. Tegenwoordig gaat er meer geld naar campagnes op sociale media. Daar krijg je reacties waar je als bedrijf iets van kunt leren. Een belangrijke nieuwe luisterstrategie moet het bedrijf helpen steeds beter te snappen wat wij willen.

ESM - Unilever Announces Major Rethink Of Marketing Strategy | ESM Magazine, 30 jan 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Theo Jonkhart
Theo Jonkhart Anders zou ik het niet zeggen, want sommige zaken liggen vaak nèt even anders en
  • #2
  • 2 feb '19
  • 18:30

Bij de reclamebureau’s waar ik werkte hadden nieuwe(re) account director’s en account executive’s vanaf zo midden jaren negentig steeds vaker een opleiding ‘communicatie wetenschappen’ op zak. En daarna moesten ze alles nog leren...

Carolien Makkink
Carolien Makkink Diervoeding
  • #1
  • 30 jan '19
  • 11:56

Wil Unilever mij in dit verband even het verschil uitleggen tussen 'reclame' en 'communicatie'?

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.