Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog

FlashLimonadesiroop gezond praten

Interview (advertorial) in Foodmagazine met de nieuwe directeur retail van Vrumona (Heineken). Vrumona kocht belang in de onderneming die limonadesiroop maakt. Ranja is het bekendste merk. In het artikel jubelt de directeur, Fleur Jansen, over de missie van Vrumona, de passie, ambitie en een visie. "Vanuit de visie gezond drinken voor iedereen wil Vrumona ook kinderen kunnen meenemen in de ontwikkeling naar minder zoet." Hoe? Eerst gaat Vrumona van Ranja weer een groot merk maken, zegt ze. Daarna zou het dan gezonder moeten worden.

Foodmagazine - Vrumona gaat knallen met oer-Hollandse siropen, 6 jun 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Je moet ingelogd zijn om te reageren en duimen uit te kunnen delen.

Log nu in! Heb je nog geen account, meld je dan nu aan!

Lees Gespreksregels, de 'appeltjes' & de ambitie van Foodlog voor meer informatie over hoe je dit doet en hoe je je bijdrage aan Foodlog kleur kunt geven.