Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog

FlashKlant heeft maling aan verantwoord

Het leek zo'n goed idee: geen snoep meer bij de kassa. Minder impulsaankopen, minder gejengel van zeurende kinderen, gezondere boodschappen, dunnere Nederlanders. Lidl begon ermee. Vijf jaar later constateert het Voedingscentrum dat er nauwelijks wat veranderd is. Foei toch, supermarkten? Nee hoor, die wilden wel en probeerden van alles uit. Maar klanten laten de verantwoorde tussendoortjes die de supermarkten aanbieden links liggen.

RTL Z - Snoepverkoop bij de kassa normaalste zaak van de wereld: 'Er is nauwelijks wat veranderd', 9 sep 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Piet Hermus
Piet Hermus landbouw, schrijft wel eens wat
  • #2
  • 11 sep '19
  • 11:03

De klant gedraagd zich als een prinsje...

Theo Jonkhart
Theo Jonkhart Anders zou ik het niet zeggen, . . .
  • #1
  • 9 sep '19
  • 22:31

De klant (en de kiezer) hebben altijd gelijk. Vandaar.

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Je moet ingelogd zijn om te reageren en duimen uit te kunnen delen.

Log nu in! Heb je nog geen account, meld je dan nu aan!

Lees Gespreksregels, de 'appeltjes' & de ambitie van Foodlog voor meer informatie over hoe je dit doet en hoe je je bijdrage aan Foodlog kleur kunt geven.