Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog

FlashEnergiedrank van Coca-Cola te duur voor kind

"Wij willen keuze bieden, maar nemen onze verantwoordelijkheid", zegt een Coca-Cola-woordvoerder in het Algemeen Dagblad. Hij licht de lancering toe van een nieuw energiedrankje, waarmee de frisdrankproducent nieuwe wegen inslaat. Een manier om te voorkomen dat kinderen de drank kopen is volgens de woordvoerder 'een hoge advies-prijs’. Een blikje zou, als supermarkten doen wat ze wordt geadviseerd, €1,35 moeten kosten. Dat kunnen kinderen niet betalen. Denkt Coca-Cola.

AD - Coca-Cola gaat de strijd met Red Bull aan, 28 mrt 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Hans Baltesen
Hans Baltesen Land- en tuinbouw
  • #2
  • 31 mrt '19
  • 23:09

Als ik ff google, dan is dit net zo duur als Red Bull, dat wordt toch best goed verkocht?

Astrid Spijkers
  • #1
  • 29 mrt '19
  • 8:05

Betere manier om een kind EN volwassene het niet te laten kopen is: het gewoon niet maken en aanbieden.............

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Je moet ingelogd zijn om te reageren en duimen uit te kunnen delen.

Log nu in! Heb je nog geen account, meld je dan nu aan!

Lees Gespreksregels, de 'appeltjes' & de ambitie van Foodlog voor meer informatie over hoe je dit doet en hoe je je bijdrage aan Foodlog kleur kunt geven.