Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, zonder storende advertenties, én je steunt Foodlog
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.
Inderdaad de droom van veel kleine ondernemers "bij Albert Heijn op het schap". Maar in veel gevallen is dat helemaal niet zo'n handige droom. Op het schap gaat nog wel (al denk ik, maar Marit kan dat bevestigen, gaat het om een handvol nieuwe merken per jaar, de 'product pitch' kent maar één winnaar). Maar eraf is het probleem. Daarvoor heb je bekendheid nodig. En behalve de winnaar die enigszins ondersteund wordt, is bijna geen enkele ondernemer in staat dat heel snel op te bouwen. Risico: geen doorstroming (een cm schap kost veel geld, omloopsnelheid is het woord) en je ligt er weer uit. Teleurgesteld, ontmoedigd, illusies en geld (je moest opschalen) armer.
Advies: niet te snel naar AH, pas als je er klaar voor bent, d.w.z. buiten AH of Jumbo een positie hebt op weten te bouwen. Uitzonderingen daargelaten. Niet iedereen is een Tony Chocolonely.