Dat meldt marketingonline. Het submerk Knorr stimuleert consumenten om vaker ‘een dagje zonder vlees’ te doen. Op alle Wereldgerechten en op de maaltijdmixen staan recepten voor vegetarische varianten. Ook staat op de verpakkingen welke duurzaam geteelde ingrediënten het product bevat. Unilever wil met zijn sterke pakjes en zakjes-merken voorzien in de toenemende behoefte aan duurzamere voeding. Vorig jaar bracht het bedrijf in samenwerking met de Vegetarische Slager al vegetarische gehaktballetjes in satésaus van Unox.
MarketingOnline - Pakjes- en poedersmerk Knorr wil consument aan de vegetarische maaltijd krijgen
Lees ook
-
13
+Knorr breidt plantaardig ‘toekomstvoedsel’ uit 26 feb 2020
-
2
+Knorr vertaalt jouw Instagramfoto’s in recepten, zelfs als je uit eten gaat 5 apr 2018
- 1 Unilever werkt samen met Europese Vegetarische Unie 3 nov 2016
- 0 Rubber in Conimex Boemboe en Knorr 3 okt 2016
- 1 Unilever presteert beter dan verwacht over 2015 19 jan 2016