Vanaf 10 november organiseren de Belgische marketingvereniging STIMA en zakenkranten De Tijd en L’Echo de Belgium’s New Brand of the Year-competitie. De jury bestaat uit verschillende marketingprofessionals, journalisten en de winnaar van vorig jaar: Wasbar, die op zoek gaan naar een Belgisch merk dat zich met succes heeft onderscheiden. Bij de 5 finalisten zijn 2 mediamerken en 3 'food'-merken: Cornet, een Belgisch speciaalbier, Finley 'bruisende limonade' en Generous, glutenvrije koekjes. De jury bepaalt de winnaar op 2 december op basis van 30% publieksstemmen en 70% jurystemmen; deze wordt gelauwerd in de zaterdageditie van de organiserende kranten.
De Tijd
Lees ook
- 0 Belgisch glutenvrij koekje Generous ook voor lekkerbekken 3 dec 2016
- 5 IKEA vervangt frisdrank door fruitwater 16 jun 2015
- 1 Waarom Vlaamse scholen frisdrank blijven verkopen 12 feb 2015
- 0 Alle Delhaize-winkels vandaag weer open 20 okt 2014
- 0 Blunders laten beurswaarde Delhaize fors dalen 23 jun 2014
- 0 Depardieu investeert miljoenen in Belgische wijn en delicatessen 4 apr 2014
- 2 België heeft behoefte aan een Europees zoutbeleid 28 jan 2014
- 0 Gault-Millau kiest eerste vrouwelijke Chef van het Jaar 12 nov 2013
- 0 IKEA België gaat dierwelzijn promoten 11 jun 2013
- 2 Lidl op kop met blije konijnen 26 sep 2012