"Een bakkerszaak waar je ook wat kunt eten", dat was de droom van Dimitri en Diante Roels toen zij 20 jaar geleden begonnen met het Vlaamsch Broodhuys. Blurring was toen in Nederland nog niet toegestaan. "Als je retail en horeca in één pand wilde hebben, moest je er volgens de wet een muur tussen plaatsen", aldus Dimitri Roels in Out.of.Home Shops. In een interview vertelt hij over hoe hij ervoor zorgt dat zijn bedrijf in een veranderende markt uitgroeide tot een formule met 14 ‘Baker’s Cafés’ en 21 shop-in-shopconcepten
Out-of-Home - Al twintig jaar blurring bij Vlaamsch Broodhuys
Lees ook
- 0 Markthal Rotterdam vergt creatieve benadering 9 okt 2016
- 0 Regelgeving staat vernieuwing eetwinkelconcepten in de weg 16 jun 2015
- 0 Ook super PLUS haalt horeca binnen 14 apr 2015
- 1 Tankstation vult gat in de markt met eetcafé 27 jan 2015
- 0 De fietsenwinkel heeft zijn eigen koe: voor de koffiemelk 15 jan 2014