De koekjes van de Brusselse bakker Generous zijn gekozen tot 'Belgium’s New Brand of the Year'. De verkiezing is dit jaar voor de tweede keer georganiseerd door marketingorganisatie STIMA en de zakenkranten De Tijd en L’Echo. Generous werd in 2013 opgericht door het echtpaar Harou. De koekjes bieden een "inspirerende mix van sociaal ondernemerschap, kwaliteit en een beetje Belgitude", aldus De Tijd. De koekjes zijn glutenvrij en worden van biologische granen gebakken. 'Generous' verwijst naar het belang van menselijke waarden. De koekjes zijn ook geschikt voor wie geen last van gluten heeft en juist een lekker koekje wil, zegt het echtpaar Harou.
De Tijd
Lees ook
- 1 Vegaworst mag in België worst heten 11 feb 2022
-
7
+Tegen Belgische fipronil-verdachte 4 jaar cel en €800.000 geëist 22 apr 2021
-
0
+Belgische horeca in het geweer tegen ‘agressieve marktpraktijken’ bezorgplatformen 6 jul 2020
- 0 Boerenrustpunt in Belgische Kempen 12 feb 2020
- 0 Grijs Maaswater 11 sep 2019
- 0 Eet meer zwijn, zeggen Vlaamse jagers 12 mei 2019
-
1
+Jumbo wil in Vlaanderen meer dan 100 winkels openen 27 feb 2019
-
4
+Vlaamse steden lijden onder fijnstof 17 sep 2018
-
13
+Nieuwe campagne brengt betrouwbare ode aan brood 29 mrt 2018
- 0 Belgische zakenkranten kiezen Nieuw Merk van het Jaar 18 okt 2016