Vanaf 10 november organiseren de Belgische marketingvereniging STIMA en zakenkranten De Tijd en L’Echo de Belgium’s New Brand of the Year-competitie. De jury bestaat uit verschillende marketingprofessionals, journalisten en de winnaar van vorig jaar: Wasbar, die op zoek gaan naar een Belgisch merk dat zich met succes heeft onderscheiden. Bij de 5 finalisten zijn 2 mediamerken en 3 'food'-merken: Cornet, een Belgisch speciaalbier, Finley 'bruisende limonade' en Generous, glutenvrije koekjes. De jury bepaalt de winnaar op 2 december op basis van 30% publieksstemmen en 70% jurystemmen; deze wordt gelauwerd in de zaterdageditie van de organiserende kranten.
De Tijd
Lees ook
-
2
+Volgens ‘multinational’ Danone is lokaal de oplossing 15 okt 2020
-
3
+Colruyt pompt opnieuw €10 miljoen in verlieslatende keten Cru 18 apr 2020
- 0 Vrachtwagen vol chocola gestolen 22 nov 2019
- 2 2-halen-1-betalen kost €600 miljoen 18 jun 2019
-
0
+Hema-assortiment niet alleen meer bij Hema te koop 11 apr 2019
-
1
+Delhaize stopt met verkoop kangoeroevlees 31 jan 2019
-
0
+Oudere Nederlandse en Belgische hoogopgeleiden meest routineuze Europese drinkers 10 jul 2018
-
0
+GAIA filmt ‘industriële ellende van vleeskippen’ 15 mrt 2018
-
0
+AB InBev blokkeerde voor Belgen goedkoper eigen bier uit buitenland 1 dec 2017
- 0 Belgisch glutenvrij koekje Generous ook voor lekkerbekken 3 dec 2016