Vanaf 10 november organiseren de Belgische marketingvereniging STIMA en zakenkranten De Tijd en L’Echo de Belgium’s New Brand of the Year-competitie. De jury bestaat uit verschillende marketingprofessionals, journalisten en de winnaar van vorig jaar: Wasbar, die op zoek gaan naar een Belgisch merk dat zich met succes heeft onderscheiden. Bij de 5 finalisten zijn 2 mediamerken en 3 'food'-merken: Cornet, een Belgisch speciaalbier, Finley 'bruisende limonade' en Generous, glutenvrije koekjes. De jury bepaalt de winnaar op 2 december op basis van 30% publieksstemmen en 70% jurystemmen; deze wordt gelauwerd in de zaterdageditie van de organiserende kranten.
De Tijd
Lees ook
- 0 Belgisch glutenvrij koekje Generous ook voor lekkerbekken 3 dec 2016
- 0 Prijsverschillen kraanwater Vlaanderen ‘oneerlijk’ 22 sep 2016
- 7 Nieuwe wet maakt Belgische mayonaise minder vet 14 jun 2016
- 2 Pascale Naessens hekelt advies ‘boterhammenprof’ Peeters 13 feb 2016
- 3 Meeste pesticidenresiduen in witte, mousserende en laag-alcoholische wijnen 2 jul 2015