AH en Jumbo hebben dit idee al een keer uitgevoerd. Het sterft steeds een zachte dood. Dit idee past ook eigenlijk helemaal niet bij Dirk. Assortiment is geen issue.
Supermarktketen Dirk van den Broek stelt een 'pitch lijn' open. Een laagdrempelige combinatie van een elevatorpitch en kliklijn. Consumenten en producenten kunnen een nieuw product, promotie of plan pitchen via Whatsapp, telefonisch of door te emailen. Zo wil Dirk het assortiment blijven verbeteren. Marcel Huizing, de directeur van de supermarkt, belooft dat Dirk binnen 48 uur op ieder bericht zal reageren.
LMK - Pitch lijn van Dirk geopend, 21 okt 2021AH en Jumbo hebben dit idee al een keer uitgevoerd. Het sterft steeds een zachte dood. Dit idee past ook eigenlijk helemaal niet bij Dirk. Assortiment is geen issue.
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.