Superscanner introduceert Insights, een realtime prijs- en productvergelijker voor retailers en fabrikanten. Afgelopen april startte Superscanner al een platform waarop consumenten de prijzen van supermarktboodschappen kunnen vergelijken. Naar eigen zeggen monitort het bedrijf dagelijks ruim honderdduizend producten in de winkels van 10 retailformules. Het nieuwe zakelijke platform moet prijs- en categoriespecialisten van de bedrijven informatie bieden om de strategieën en dagelijkse tactiek te kunnen bepalen waarmee ze elkaar beconcurreren. Insights geeft ook inzicht in het online-marktaandeel van artikelen. Volgens Van der Velden wordt deze informatie steeds belangrijker nu online-verkopen een steeds grotere rol gaat spelen in retail.
Retailnews - ?Superscanner geeft retailers inzicht in productprijzen
Lees ook
-
0
+Smartphone-app draagt bij aan MS-onderzoek 30 jul 2019
- 0 Goedkoop is goedkoopst bij Dirk 15 apr 2019
-
1
+We nemen er meer ons gemak van, zeggen cijfers over thuis- en uit eten 7 jan 2019
-
9
+Amazon vindt eten verkopen opnieuw uit en brengt 3,5 miljoen banen in gevaar 22 sep 2018
- 1 ‘Gratis thuislevering is op lange termijn niet houdbaar’ 1 feb 2016