Superscanner introduceert Insights, een realtime prijs- en productvergelijker voor retailers en fabrikanten. Afgelopen april startte Superscanner al een platform waarop consumenten de prijzen van supermarktboodschappen kunnen vergelijken. Naar eigen zeggen monitort het bedrijf dagelijks ruim honderdduizend producten in de winkels van 10 retailformules. Het nieuwe zakelijke platform moet prijs- en categoriespecialisten van de bedrijven informatie bieden om de strategieën en dagelijkse tactiek te kunnen bepalen waarmee ze elkaar beconcurreren. Insights geeft ook inzicht in het online-marktaandeel van artikelen. Volgens Van der Velden wordt deze informatie steeds belangrijker nu online-verkopen een steeds grotere rol gaat spelen in retail.
Lees ook
-
0
+Drukte en weer bepalen straks E-McDonald’s menu 27 mrt 2019
-
3
+‘Microsoft duikt in kassaloos winkelen’ 15 jun 2018
-
2
+Alipay verovert Europa, winkeltje voor winkeltje 12 jun 2018
-
1
+Ouder ontslagen personeel Carrefour mogelijk niet fit genoeg voor werk bij Lidl 5 feb 2018
-
0
+Huismerkfabrikanten vinden discounter betrouwbaarder dan gewone super 6 apr 2017
- 2 Sjoprz wil ‘Airbnb voor dagelijkse boodschappen’ worden 3 okt 2015
- 1 Boon’s markt in Utrecht, voorbij La Place en Jumbo 12 apr 2015
- 0 Meer concurrentie zorgt voor beter aanbod in supermarkten 8 okt 2014
- 0 ‘Lidl uiterlijk in 2018 grootste Europese super’ 20 jun 2014
- 0 Zelfstandige supers verliezen marktaandeel 28 mei 2014