Superscanner introduceert Insights, een realtime prijs- en productvergelijker voor retailers en fabrikanten. Afgelopen april startte Superscanner al een platform waarop consumenten de prijzen van supermarktboodschappen kunnen vergelijken. Naar eigen zeggen monitort het bedrijf dagelijks ruim honderdduizend producten in de winkels van 10 retailformules. Het nieuwe zakelijke platform moet prijs- en categoriespecialisten van de bedrijven informatie bieden om de strategieën en dagelijkse tactiek te kunnen bepalen waarmee ze elkaar beconcurreren. Insights geeft ook inzicht in het online-marktaandeel van artikelen. Volgens Van der Velden wordt deze informatie steeds belangrijker nu online-verkopen een steeds grotere rol gaat spelen in retail.
Retailnews - ?Superscanner geeft retailers inzicht in productprijzen
Lees ook
-
2
+Ongezien in België: ‘1+2 gratis’ bij Albert Heijn 6 feb 2019
- 0 Monsanto-dochter stopt sensoren in bodem en gewas 18 aug 2016
- 0 ‘Nieuwe voedselspeciaalzaak is hybride concept’ 14 jun 2016
- 2 Lidl sterkste retailmerk op prijs-kwaliteit 13 apr 2016
- 2 Sjoprz wil ‘Airbnb voor dagelijkse boodschappen’ worden 3 okt 2015
- 0 ‘Leveranciers supermarkten durven niet te praten’ 11 okt 2014
- 0 Meer concurrentie zorgt voor beter aanbod in supermarkten 8 okt 2014
- 0 Carrefour sluit Indiase winkels 9 jul 2014
- 0 Voedselbanken kunnen vraag niet aan 27 mrt 2014
- 0 Voedselprijzen bepalen wereldwijde boodschappenkeuze consumenten 12 sep 2012