HelloFresh klanten kunnen hun maaltijdbox verder afstemmen op persoonlijke voorkeuren en behoeften. Naast de reeds bestaande ‘Original’, ‘Family’ en ‘Veggie’ box, kunnen klanten kiezen voor een voorkeur op drie gebieden: calorie-inname, snel te bereiden recepten en ‘discovery’ gerechten voor avontuurlijke thuischefs. Volgens HelloFresh laat deze verdere 'personalisering' het aanbod beter aansluiten bij de behoeftes en levensstijl van hun afnemers. De maaltijdboxleverancier breidt het receptenaanbod uit. Klanten kunnen voortaan kiezen uit 10 in plaats van 9 recepten.
Lees ook
-
5
+Ondanks oorlog maaltijdboxen maar 5,2% duurder 17 dec 2022
-
0
+Ondanks recordgroei willen beleggers meer van HelloFresh 3 mrt 2022
-
26
+Vriesverse maaltijdbox met gemaksstomer wil Europa veroveren 20 nov 2020
-
0
+Meer klanten, maaltijden en omzet voor HelloFresh, maar nog geen winst 30 jan 2019
-
0
+PLUS verkoopt ‘losse’ HelloFresh-maaltijden 25 sep 2017
-
0
+Snelgroeiend HelloFresh bezorgt in 6 maanden 33 miljoen maaltijden 15 aug 2017
- 0 HelloFresh en Nederlandse paprikatelers gaan samenwerking aan 27 mrt 2017
- 2 Hellofresh sterkste groeier in omzet en verlies van Rocket Internet 27 sep 2016
- 0 New York Times gaat in maaltijdboxen 7 mei 2016
- 8 Grote maaltijdboxen maken markt voor de kleine fijne 25 feb 2016