Dat beweert supermarktanalist John Karolefski in zijn voorspellingen voor 2017. Volgens hem kiezen supers voor 5 trends. Verdere digitalisering. Meer afrekenmethodes. Een gevarieerder aanbod. Meer maaltijoplossingen en verbeterde toegang tot productinformatie. Shoppers hebben volgens Karolefski steeds meer behoefte aan transparantie en verwachten dat ze meer toegang krijgen tot productinformatie. Het scannen van een barcode moet productinformatie over het gehele aanbod toegankelijk maken. Dat schrijft Shoppermarketingupdate. De winkelvloer raakt steeds verder gedigitaliseerd. Omdat millennials nadrukkelijk zijn opgegroeid met digitale mogelijkheden, zullen zij met hun mobieltje op zoek gaan naar de juiste aanbieding of op maat gesneden informatie.
Shoppermarketingupdate - Vijf toptrends voor supermarkten in 2017 | Shopper Marketing Update
Lees ook
-
1
+Delhaize gaat in restaurants en Foodmaker valt bedrijfscateraars aan 30 jun 2021
-
3
+Mondkapje mag maar moet niet 28 sep 2020
- 0 Hartelijk gefeliciteerd, robot 22 jan 2020
-
9
+Duitse supermarktketens testen verpakkingsvrij boodschappen doen 9 aug 2018
-
0
+Consumenten betalen meer voor minder voedsel 23 nov 2017