Na de zomer start Shobr Nederland, een concept dat de supermarkt omzeilt door consument en fabrikant direct met elkaar zaken te laten doen. Dat schrijft Distrifood. Op het platform krijgen fabrikanten een eigen web-omgeving. Ze krijgen volledige zeggenschap over hun eigen prijsbeleid en profiteren van een omgeving waarin andere leveranciers ook hun producten aanbieden, legt Frank van der Tol uit. Hij vertegenwoordigt Shobr in Nederland.
Het initiatief is in Denemarken uitgerold in samenwerking met de Deense A-merkenassociatie SLF en een aantal A-merken. De familie Carlsberg (van het bier) is één van de financiers van dit nieuwe type webwinkel. Volgens Van der Tol gaat Shobr Nederland in zee met een grote agf-leverancier die met een eigen ‘A-merk’ komt. De bezorging is gratis; er komt wel een minimale bestelhoeveelheid.
Distrifood - A-merken vallen super aan met webshop Shobr
Het initiatief is in Denemarken uitgerold in samenwerking met de Deense A-merkenassociatie SLF en een aantal A-merken. De familie Carlsberg (van het bier) is één van de financiers van dit nieuwe type webwinkel. Volgens Van der Tol gaat Shobr Nederland in zee met een grote agf-leverancier die met een eigen ‘A-merk’ komt. De bezorging is gratis; er komt wel een minimale bestelhoeveelheid.