De sinds 1961 naast elkaar bestaande discounters Aldi Süd en Aldi Nord starten voor het eerst in de geschiedenis een gezamenlijke reclamecampagne, meldt de Duitse Lebensmittelzeitung. De campagne moet het imago van Aldi Süd en Aldi Nord verbeteren en de discounters gezamenlijk een vuist laten maken tegen concurrent Lidl. De campagneslogan "Einfach ist mehr" zal in filialen van beide ketens te zien zijn en wordt ondersteund door de website Einfach-ist-mehr.de. De campagne is vanaf zondag op de Duitse radio én, als tweede primeur, op de Duitse televisie. Aldi maakte nog niet eerder televisiereclame.
Lees ook
-
0
+Duitse Lidl stopt met kindermarketing junkfood, behalve tijdens feestdagen 12 jan 2023
-
2
+Duitse prijzenoorlog: wie is de goedkoopste van het land? 8 jul 2020
-
6
+Vers is spotgoedkoop, zegt de Belgische Lidl 24 sep 2019
- 0 Lidl ligt te klieren in Duitsland 24 jul 2019
-
2
+Aldi Nord en Aldi Süd voeren na 57 jaar samen campagne voor gezond leven 9 jan 2019
-
0
+Aldi Nord verrast met rode cijfers in Duitsland 21 dec 2018
-
1
+Lidl laat Gerard Joling zingen over biologisch brood 5 nov 2018
-
0
+Aldi groeit eindelijk weer, maar nog niet zo hard als Lidl 23 mei 2018
-
0
+Aldi Nord en Aldi Süd zoeken 57 jaar na scheiding weer toenadering 15 feb 2018
- 0 Lidl en AH drukken winst Delhaize 8 mei 2014