Onder het motto Some eat to live, we live to eat lanceerde Amazon afgelopen week de Wickedly Prime-lijn. De lijn richt zich op 'foodies' en biedt in eerste instantie verschillende natuurlijke snackproducten. De verwachting is dat Amazon het assortiment snel uitbreidt met andere voedingsproducten en dranken. Door analisten wordt de lancering van het nieuwe huismerk onthaald als een belangrijke nieuwe stap voor de retailer, schrijft RetailDetail. Voor het eerst prijkt de bekende 'Amazon smile' in het logo van Amazon huismerkproduct. Wickedly Prime is exclusief verkrijgbaar voor Amazon Prime leden.
RetailDetail - Amazon verleidt foodies met Wickedly Prime
Lees ook
- 0 Amazon draait boekwinkels nog eens de nek om 4 mrt 2022
-
3
+Amazon wil gratis de grootste boodschappenbezorger worden, supers moeten geld verdienen 28 jul 2020
-
1
+Amazon Prime maakt Whole Foods ‘goedkoper dan de gewone supers’ 19 mei 2018
-
0
+Amazon mikt op vers- en voedseldistributie in Frankrijk 6 mrt 2018
-
0
+‘Amazon Prime is geen abonnement maar een lifestyle’ 26 okt 2017
-
0
+Amazon wil burgers ongekoeld modern soldateneten bezorgen 30 aug 2017
- 0 Amazon bezorgt boodschappen in België en Frankrijk 9 mrt 2017
- 0 Amazon introduceert huismerk vers én maaltijdboxen 17 mei 2016
- 12 Wat gebeurt er als Google en Amazon slagen in food? 10 sep 2015
- 0 Amazon Fresh start komende zomer in Duitsland 24 feb 2014