Onder het motto Some eat to live, we live to eat lanceerde Amazon afgelopen week de Wickedly Prime-lijn. De lijn richt zich op 'foodies' en biedt in eerste instantie verschillende natuurlijke snackproducten. De verwachting is dat Amazon het assortiment snel uitbreidt met andere voedingsproducten en dranken. Door analisten wordt de lancering van het nieuwe huismerk onthaald als een belangrijke nieuwe stap voor de retailer, schrijft RetailDetail. Voor het eerst prijkt de bekende 'Amazon smile' in het logo van Amazon huismerkproduct. Wickedly Prime is exclusief verkrijgbaar voor Amazon Prime leden.
RetailDetail - Amazon verleidt foodies met Wickedly Prime
Lees ook
-
0
+Amazon stopt met achterhaalde Dash-buttons 1 mrt 2019
-
0
+Amazon bouwt nieuw distributiecentrum tegen Nederland en Belgiƫ aan 25 jan 2018
-
3
+Vanaf vandaag ook Amazon Prime in Benelux 8 nov 2017
-
0
+Minder online AmazonFresh in VS, meer in Duitsland 7 nov 2017
-
10
+Amazon zet de pakjes binnen en doet nog meer voor je 27 okt 2017
-
0
+‘Amazon Prime is geen abonnement maar een lifestyle’ 26 okt 2017
-
0
+Eerste Amazon maaltijdboxen in test, beurs schrikt 19 jul 2017
- 1 Eerste Britse drone-bezorging Amazon 15 dec 2016
- 0 Amazon in stilte van start met verkoop huismerkvoeding 6 jul 2016
- 0 Amazon boekte in 1 week 3 miljoen nieuwe Prime-abonnees 3 jan 2016