Onder het motto Some eat to live, we live to eat lanceerde Amazon afgelopen week de Wickedly Prime-lijn. De lijn richt zich op 'foodies' en biedt in eerste instantie verschillende natuurlijke snackproducten. De verwachting is dat Amazon het assortiment snel uitbreidt met andere voedingsproducten en dranken. Door analisten wordt de lancering van het nieuwe huismerk onthaald als een belangrijke nieuwe stap voor de retailer, schrijft RetailDetail. Voor het eerst prijkt de bekende 'Amazon smile' in het logo van Amazon huismerkproduct. Wickedly Prime is exclusief verkrijgbaar voor Amazon Prime leden.
Lees ook
-
3
+Amazon wil gratis de grootste boodschappenbezorger worden, supers moeten geld verdienen 28 jul 2020
- 0 Alleen de buurtwinkel is sneller dan Prime Now van Amazon 11 jan 2018
-
10
+Amazon zet de pakjes binnen en doet nog meer voor je 27 okt 2017
- 0 ‘Amazon Prime is geen abonnement maar een lifestyle’ 26 okt 2017
- 0 Eerste Amazon maaltijdboxen in test, beurs schrikt 19 jul 2017
- 1 Eerste Britse drone-bezorging Amazon 15 dec 2016
- 0 Amazon in stilte van start met verkoop huismerkvoeding 6 jul 2016
- 0 Amazons Dash-buttons geen bestel-hit 30 jun 2016
- 0 Amazon boekte in 1 week 3 miljoen nieuwe Prime-abonnees 3 jan 2016
- 12 Wat gebeurt er als Google en Amazon slagen in food? 10 sep 2015