Amazon is in alle stilte gestart met de verkoop van voedingsproducten onder private label. De internetretailer verkoopt nu koffie onder het eigen merk 'Happy Belly' en babyvoeding onder het huismerk 'Mama Bear'. Huismerken zijn aantrekkelijk voor Amazon. De marges zijn stukken groter en omdat het bedrijf de verpakkingen zelf ontwikkelt, zijn deze te optimaliseren voor zo goedkoop mogelijke verzending. Amazons huismerkproducten zijn alleen in de VS beschikbaar voor klanten met een Amazon Prime-abonnement.
RetailDetail - Amazon begint met verkoop voeding huismerk
Lees ook
-
0
+Amazon lanceert eigen foodhuismerk Aplenty 15 apr 2021
-
0
+Amazon stopt met achterhaalde Dash-buttons 1 mrt 2019
-
1
+Amazon Prime maakt Whole Foods ‘goedkoper dan de gewone supers’ 19 mei 2018
-
0
+Alleen de buurtwinkel is sneller dan Prime Now van Amazon 11 jan 2018
-
10
+Amazon zet de pakjes binnen en doet nog meer voor je 27 okt 2017
-
0
+‘Amazon Prime is geen abonnement maar een lifestyle’ 26 okt 2017
- 0 Amazon bezorgt boodschappen in België en Frankrijk 9 mrt 2017
- 0 Amazons Dash-buttons geen bestel-hit 30 jun 2016
- 5 Online vers vergroot loyaliteit aan AH en Amazon 11 jun 2016
- 0 Amazon introduceert huismerk vers én maaltijdboxen 17 mei 2016