Nespresso opent vandaag Travel Boutiques op Schiphol en Utrecht Centraal. In de Boutiques kun je ter plekke koffiedrinken, gebruikte capsules inleveren en online bestelde capsules ophalen. Met de Travel Boutiques speelt de koffieketen in op "de reizende klant die weinig tijd en meer gemak wil", schrijft RetailWatching. Nespresso's nieuwe retailstrategie is gebaseerd op fysieke winkels. Per locatie wordt bepaald of de beleving van het merk dan wel gemak en verkrijgbaarheid centraal staan: "Het gaat erom dat je op elke locatie doet wat de klant daar verwacht." In Nederland heeft Nespresso inmiddels 16 Boutiques.
RetailWatching - De nieuwe reisbestemming van Nespresso - RetailWatching
Lees ook
-
0
+Nut en onnut van eiwitpoeders 29 jan 2024
-
0
+Nespresso stopt koffie in cups van 80% gerecycled aluminium 18 mei 2020
-
1
+Picnic haalt en brengt Nespresso-cups gewoon thuis 25 nov 2019
-
2
+Alle koffie tijdens het vliegen op een rij 25 jul 2017
-
14
+Iemand de HEMA-koffiecapsulemaker al geprobeerd? 26 sep 2016
- 0 ‘Speculanten bepalen prijsrichting koffie, cacao en suiker’ 21 apr 2016
- 1 Clooney gelooft in koffie voor vrede in Zuid-Soedan 8 okt 2015
- 2 Peeze introduceert ‘eigentijdse’ espresso-cups 7 jan 2015
- 0 Nederlanders drukten 57.000 Nespresso-cups achterover 26 apr 2014
- 1 Douwe Egberts moet met nieuwe Senseo markt heroveren 30 mrt 2014