Bedrijven als Kraft/Heinz en Unilever zijn irrelevant voor het verbeteren van het voedingspatroon. "Laat ze elkaar maar lekker overnemen." Dat zegt reclameman Jan Peter van Doorn in een opinie in de Volkskrant. Hij legt de steunbetuigingen vanuit politiek en pensioenfondsen voor de afgewende overname van Unilever naast zich neer. Van Doorn vindt het tijd voor een heel ander soort voedselproductie.
de Volkskrant - Voedselproducenten zoals Unilever zijn nu al irrelevant - Opinie - Voor nieuws, achtergronden en columns
Lees ook
-
19
+Kraft Heinz ziet klanten grote merken weglopen, koers zakt in elkaar 22 feb 2019
-
0
+Activistische aandeelhouder vindt Nestlé ‘lui, zelfgenoegzaam en bureaucratisch’ 2 jul 2018
-
0
+‘In Elst staat straks de grootste Heinz-ketchupfabriek buiten de VS’ 28 mei 2018
-
2
+Analisten voorspellen vijandig bod van Kraft Heinz op Unilever 10 jul 2017
-
3
+Unilever wil steun van staatsfondsen 29 mei 2017