The old media strike back ;-)
EVMI is het digitale Foodplatform gestart. Webloggers prikkelen hun branchegenoten in de levensmiddelenindustrie.
Fooddesigner Mariëlle Bordewijk van FooDoo betoogt in de eerste bijdrage, die afgelopen donderdag op het web verscheen, dat innovaties in de voedingsmiddelenindustrie vaak een rare optelsom van compromissen worden omdat veel mensen er hun zegje over doen. Bij modemerk Gucci werkt dat heel anders.
Donderdag verschijnt het weblog van IJsbrand Velzeboer van advies- en trainingsbureau voor de voedingsmiddelenindustrie Scientanova. Hij gaat in op de gevaren van voedselanalfabetisme.
bron: EVMI
Dit artikel afdrukken
EVMI is het digitale Foodplatform gestart. Webloggers prikkelen hun branchegenoten in de levensmiddelenindustrie.
Fooddesigner Mariëlle Bordewijk van FooDoo betoogt in de eerste bijdrage, die afgelopen donderdag op het web verscheen, dat innovaties in de voedingsmiddelenindustrie vaak een rare optelsom van compromissen worden omdat veel mensen er hun zegje over doen. Bij modemerk Gucci werkt dat heel anders.
Donderdag verschijnt het weblog van IJsbrand Velzeboer van advies- en trainingsbureau voor de voedingsmiddelenindustrie Scientanova. Hij gaat in op de gevaren van voedselanalfabetisme.
bron: EVMI
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Dank je voor het voorspitwerk, dan hoef ik niet meer door te klikken ;-).
Dat was een fikse teleurstelling. Ik zal het samenvatten: "De mensen weten niet veel en daar komt voedselvergiftiging en obesitas van!"
Dat was meteen de laatste keer dat ik zulks ga lezen. Tijd beperkt en zo.
Ik ben zeer benieuwd.