Onder het motto Some eat to live, we live to eat lanceerde Amazon afgelopen week de Wickedly Prime-lijn. De lijn richt zich op 'foodies' en biedt in eerste instantie verschillende natuurlijke snackproducten. De verwachting is dat Amazon het assortiment snel uitbreidt met andere voedingsproducten en dranken. Door analisten wordt de lancering van het nieuwe huismerk onthaald als een belangrijke nieuwe stap voor de retailer, schrijft RetailDetail. Voor het eerst prijkt de bekende 'Amazon smile' in het logo van Amazon huismerkproduct. Wickedly Prime is exclusief verkrijgbaar voor Amazon Prime leden.
RetailDetail - Amazon verleidt foodies met Wickedly Prime
Lees ook
- 0 Amazon draait boekwinkels nog eens de nek om 4 mrt 2022
-
0
+‘Balende’ Amazon nu officieel supermarkt in het VK 12 feb 2022
-
0
+Amazon stopt met achterhaalde Dash-buttons 1 mrt 2019
-
3
+Vanaf vandaag ook Amazon Prime in Benelux 8 nov 2017
-
0
+‘Amazon Prime is geen abonnement maar een lifestyle’ 26 okt 2017
-
0
+Walmart en Google Express samen tegen Amazon 24 aug 2017
- 0 Amazon bezorgt boodschappen in België en Frankrijk 9 mrt 2017
- 0 Amazon Prime bezorgt in Londen restaurantmaaltijden thuis 9 sep 2016
- 0 Amazon introduceert huismerk vers én maaltijdboxen 17 mei 2016
- 0 Amazon Fresh start komende zomer in Duitsland 24 feb 2014