Nestlé kreeg een storm van kritiek via Twitter te verduren omdat de bedrijf de populaire Toffee Deluxe uit de UK Quality Street Collection haalde. Ter ere van Quality Streets 80e verjaardag ruilde Nestlé de Toffee Deluxe in voor de Honeycomb Crunch. Uit onderzoek naar een nieuw snoepje bleek dat de Honeycomb Crunch het meest populair is. Nestlé snapt de ophef op Twitter niet; liefhebbers kunnen Toffee Deluxe alsnog verkrijgen in de Toffee & Fudge verpakking en in de limited editions. Fans die Toffee Deluxe weer terug in de Quality Street Collection willen, kunnen een online petitie ondertekenen.
Social media meltdown as Nestlé withdraws Toffee Deluxe from Quality Street
Lees ook
-
14
+Gezond snoepen heeft de toekomst 20 okt 2020
-
4
+Als de super vraagt ‘Wat eten we vandaag?’ ga je meer groente en fruit kopen 21 jun 2019
-
0
+CEO van start-up in medische voeding kapittelt Nestlé en Danone 25 sep 2017
- 0 Nestlé past misleidende soepverpakking aan 14 sep 2016
- 0 Claim Nestlé op vorm KitKat opnieuw afgewezen 21 jan 2016