De NRC interviewde Bart van den Nieuwenhof, sinds 2012 directeur van La Place. Zijn bedrijf werd meegesleept in de val van het strict financieel aangestuurde V&D, maar "omarmd" door familiebedrijf Jumbo. Het gesprek gaat over nieuwe uitbreidingsplannen en het warme bad waarin La Place terecht kwam. "De waarden van Jumbo – hoe ze de klant centraal stellen, hoe ze met hun eigen mensen omgaan, hoe ze altijd willen winnen – dat sluit zó aan bij wat ik al die jaren bij La Place zo had gemist. Het gaat nu over de inhoud. Over hoe de koffie smaakt. Een verademing."
NRC - Wekenlang wakker liggen van La Place
Lees ook
-
23
+Jumbo groeit als kool maar doet exploitatie La Place de deur uit 4 jan 2021
-
0
+Jumbo ziet volop ruimte voor La Place-varianten en gemakswinkels 9 mei 2017
- 0 ‘Jumbo mikt op vijftig gemakswinkels’ 10 apr 2017
- 0 Lekkerste La Place producten bij Jumbo Foodmarkt 5 okt 2016
- 1 ‘La Place via Hudson’s Bay terug in binnenstad’ 24 aug 2016