De NRC interviewde Bart van den Nieuwenhof, sinds 2012 directeur van La Place. Zijn bedrijf werd meegesleept in de val van het strict financieel aangestuurde V&D, maar "omarmd" door familiebedrijf Jumbo. Het gesprek gaat over nieuwe uitbreidingsplannen en het warme bad waarin La Place terecht kwam. "De waarden van Jumbo – hoe ze de klant centraal stellen, hoe ze met hun eigen mensen omgaan, hoe ze altijd willen winnen – dat sluit zó aan bij wat ik al die jaren bij La Place zo had gemist. Het gaat nu over de inhoud. Over hoe de koffie smaakt. Een verademing."
Lees ook
- 0 Voorspelling: Supermarkt krijgt stoelen en klanten ontmoeten elkaar voor een praatje met taart 22 jan 2018
- 2 Jumbo en La Place openen eerste Foodmarkt City 22 mei 2017
- 0 Lekkerste La Place producten bij Jumbo Foodmarkt 5 okt 2016
- 0 AH opent eerste ‘to go’ bij BP-pompstation 6 sep 2016
- 1 ‘La Place via Hudson’s Bay terug in binnenstad’ 24 aug 2016