FrieslandCampina legt in zijn concernstrategie route2020 de nadruk op zuivel. Daardoor is er minder aandacht voor vruchtendrankenproducent Riedel. Het zuivelconcern onderzoekt de mogelijkheden om de Nederlandse marktleider in vruchtensappen en -dranken te verkopen. Het bedrijf zette in 2016 circa €125 miljoen om met producten als Appelsientje, CoolBest, DubbelFrisss en Extran.
Lees ook
-
12
+FrieslandCampina wil dankzij ‘nieuw verbond’ duurzaamste zuivelbedrijf ter wereld worden 23 jul 2020
-
27
+Alleen Lidl is nog een beetje aardig voor de Nederlandse koeienboer 6 mei 2019
- 1 ‘Zuivel-inspiratieschap’ inspireert niet 29 nov 2017
- 0 Verwaarloosd Appelsientje verkocht aan Amsterdamse investeerder 18 aug 2017
- 0 FrieslandCampina versterkt partnership met Facebook 10 mei 2017