Lees ook
-
12
+FrieslandCampina wil dankzij ‘nieuw verbond’ duurzaamste zuivelbedrijf ter wereld worden 23 jul 2020
-
27
+Alleen Lidl is nog een beetje aardig voor de Nederlandse koeienboer 6 mei 2019
-
1
+‘Zuivel-inspiratieschap’ inspireert niet 29 nov 2017
-
0
+Verwaarloosd Appelsientje verkocht aan Amsterdamse investeerder 18 aug 2017
-
0
+FrieslandCampina versterkt partnership met Facebook 10 mei 2017
FrieslandCampina legt in zijn concernstrategie route2020 de nadruk op zuivel. Daardoor is er minder aandacht voor vruchtendrankenproducent Riedel. Het zuivelconcern onderzoekt de mogelijkheden om de Nederlandse marktleider in vruchtensappen en -dranken te verkopen. Het bedrijf zette in 2016 circa €125 miljoen om met producten als Appelsientje, CoolBest, DubbelFrisss en Extran.
Distrifood - FrieslandCampina zet Riedel in de etalage - Distrifood