FrieslandCampina gaat de samenwerking met Facebook intensiveren om consumenten wereldwijd van informatie te voorzien over zuivel. Roelof Joosten, CEO FrieslandCampina en Gary Briggs, CMO van Facebook, tekenden hiervoor een meerjarige partnerovereenkomst, schrijft het FD. De kennis en inzichten die beide partijen de afgelopen tijd samen hebben opgedaan wordt hierbij ingezet. "Samen met het Facebook team hebben wij geleerd hoe gezinnen informatie waarderen over voeding, zuivel en waar deze producten vandaan komen. Vooral als content op een persoonlijke, relevante en creatieve manier met de consumenten wordt gedeeld", aldus Joosten. Kostenoverwegingen spelen ook een rol: het is goedkoper om via Facebook mensen in allerlei uithoeken van de wereld te bereiken dan via tv-reclame.
Het Financieele Dagblad - FrieslandCampina intensiveert samenwerking met Facebook
Lees ook
- 5 Minder vraag, minder Twentse boeren 11 feb 2021
- 1 Koe kan niet ‘uit’ 21 okt 2020
-
3
+We laten ons meer verleiden door reclame op televisie dan op Internet 6 apr 2019
-
4
+‘Als GMO-vrije melk standaard wordt, krijgen we nieuwe veevoerschandalen’ 31 okt 2018
-
1
+‘Zuivel-inspiratieschap’ inspireert niet 29 nov 2017
-
0
+Verwaarloosd Appelsientje verkocht aan Amsterdamse investeerder 18 aug 2017
-
0
+FrieslandCampina versterkt partnership met Facebook 10 mei 2017
- 0 Appels en ontbijtkoek in zuivelschap stimuleren omzet 10 apr 2017
-
14
+Melkproductie moet vooral in ontwikkelingslanden verduurzamen 21 okt 2016
- 14 Waarom Carlsberg de FrieslandCampina-baas wegkoopt 30 apr 2015