Lees ook
- 5 Minder vraag, minder Twentse boeren 11 feb 2021
-
0
+FrieslandCampina trekt oud merk nieuw biologisch jasje aan 23 mrt 2018
-
0
+Verwaarloosd Appelsientje verkocht aan Amsterdamse investeerder 18 aug 2017
-
0
+FrieslandCampina versterkt partnership met Facebook 10 mei 2017
- 0 Appels en ontbijtkoek in zuivelschap stimuleren omzet 10 apr 2017
- 0 FrieslandCampina stuurt helft Belgische boeren naar concurrent 18 nov 2015
- 14 Waarom Carlsberg de FrieslandCampina-baas wegkoopt 30 apr 2015
- 2 Chinezen en ouderen functioneel gat in zuivelmarkt 3 apr 2015
- 0 Roemeens kartelonderzoek naar rol FrieslandCampina 24 jul 2013
- 27 Dierenbeschermers ontstemd over grachtenkoe FrieslandCampina 25 mei 2012
FrieslandCampina legt in zijn concernstrategie route2020 de nadruk op zuivel. Daardoor is er minder aandacht voor vruchtendrankenproducent Riedel. Het zuivelconcern onderzoekt de mogelijkheden om de Nederlandse marktleider in vruchtensappen en -dranken te verkopen. Het bedrijf zette in 2016 circa €125 miljoen om met producten als Appelsientje, CoolBest, DubbelFrisss en Extran.
Distrifood - FrieslandCampina zet Riedel in de etalage - Distrifood