Deze reclame hangt op dit moment in de bushokjes. Wordt kaas er lekkerder van?
Shampoo is bedoeld om je haar schoon te maken, maar wordt verkocht als een middel om je mooi te maken en daardoor beter in de relatiemarkt te liggen.
Auto's zijn bedoeld om je van A naar B te brengen, maar worden verkocht als middel om je interessanter te maken dan je buurman, buurvrouw, vrienden, vriendinnen en collega's.
Daarom worden shampoos en auto's sex meegegeven.
Met kaas lijkt nu hetzelfde te gebeuren. Billen, borsten en zelfs een geëmancipeerd gesuggereerde piemel.
Onze vraag: denk je nu dat je meer sjans krijgt van Milner?
Fotocredits: NS en busstation Utrecht, Foodlog Media
Dit artikel afdrukken
Auto's zijn bedoeld om je van A naar B te brengen, maar worden verkocht als middel om je interessanter te maken dan je buurman, buurvrouw, vrienden, vriendinnen en collega's.
Daarom worden shampoos en auto's sex meegegeven.
Met kaas lijkt nu hetzelfde te gebeuren. Billen, borsten en zelfs een geëmancipeerd gesuggereerde piemel.
Onze vraag: denk je nu dat je meer sjans krijgt van Milner?
Fotocredits: NS en busstation Utrecht, Foodlog Media
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
#19 Jan Peter: Hoe weet je welke merken bekend zijn?
Oh sorry Jan Peter #19, had ik het mis. Komt vast omdat ik eigenlijk nooit reclame zie, behalve op de metrostations/bushokjes en die ene keer in de week dat ik bij mijn ouders op visite ben en het zombiekastje(tv) aanstaat. Hier staat ie bijna altijd uit en mocht ie aanstaan dan kijken we iets waar geen reclame in zit. En al die reclames bij de metro enzo probeer ik zoveel mogelijk te negeren.
Heerlijk die reclame en zijn reacties, dat is pas genieten. Ik houd het er op dat ze expres zo'n controversiële reclame gemaakt hebben opdat er over gesproken wordt..... als reactie op de vraagstelling van Hans (22).
De vraagstelling is fout.
Het is niet “Waarom heeft Milner Seks”, maar.. “Waarom sugereert Milner seks ?”
Antwoord is simpel: Omdat die gladde, smaakloze plakjes Milner kaas vooral impotentie uitstralen... En dan moet je wel je product pimpen. Dan grijp je naar ‘marketing’!
Wie de reclame vergelijkt tussen de Europese landen op het belangrijke promotie-tuig, de televisie, ontdekt al snel dat Nederland qua debiliteit en dommigheid het hoogst scoort.
Mooi voorbeeld hoe het beter kan bij onze ‘domme’ zuiderburen, waar een reclame op VRT-Een en Canvas maximaal 2-3 seconden duur, en er maximaal 2-3 in serie volgen.
En toch.. ondanks die marketingrestrictie, consumeren, - ik geef toe, want het klink ongelofelijk -, onze Belgen qua voeding toch vele malen gevarieerder en beter ! Want dat feit, is o.a de reden waarom die oerhollandse kale grutter AH met zijn ‘beter leven’-margarine, zich schurkt tegen Delhaize.
Mijn vraagstelling is dus: zegt dat wat van:-
a) de gemiddelde slechte culinaire smaak van Nederlanders, of..
b) van de gebrekkige en het vooral extreem lage niveau van creativiteit van de Nederlandse marketing en reclame sector of..
c) getuigt het van een gebrek aan vertrouwen in het eigen product van Nederlandse producenten. In dit geval Milner/Campina
Want wees nu eerlijk..
Die paar duurdere gladde plakjes industrieel-steriele kaas, in een gelikt belevingspakje met een reclame die suggereert dat je seksuele mogelijkheden beter tot wasdom komen, en je je tieten harder en hoger draagt, krijgt toch geen enkel intelligent mens door zijn strot !
Die koopt gewoon een echt stuk eerlijke ambachtelijke kaas.
Want die wordt gelukkig nog steeds gemaakt.
Ik vind Milner nog wel meevallen.