Van PLUS tot Deka en van Spar tot Jan Linders komt de witte pomp terug. De crisis leidt tot lekker goedkoop: OK€!
Supermarktueel meldt dat de kleinere supers van Nederland met een duidelijk 'prijssignaal' komen om hun klanten te binden. Het gaat om 200 producten die de basisbehoeften van mensen dekken. Ze zijn lekker goedkoop en verpakt in een fris eigentijds design.
Vraag aan Foodlog: is dit fout, juist goed of viel het doodgewoon te verwachten?
Fotocredits: Supermarkactueel
Dit artikel afdrukken
Vraag aan Foodlog: is dit fout, juist goed of viel het doodgewoon te verwachten?
Fotocredits: Supermarkactueel
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Perfect voor de kleine kernen, waar geen Lidl of Aldi is. En er toch mensen wonen met een budget van € 50 per week - die niet fatsoenlijk kunnen leven (de armoede is weer helemaal terug in Nederland - en de regering maar geld in banken stoppen en verder willen privatiseren).
Deze producten voorzien dan wel in een behoefte, maar zijn vaak van van merkbaar lagere kwaliteit - wat bij producten van de Lidl niet het geval is.
Er is niets nieuws onder de zon. AH doet het al jaren met z'n Euroshopper. Dus wat Superunie (en eigenlijk iedereen in retailland) doet is AH copiëren. Zoals Frank aangeeft, het betreft kwalitatief het ondereind van de markt, maar daar schijnen we toch maar steeds weer voor te gaan in NL....
Het zou mooi zijn als ze OK€ vers fruit en groenten zouden aanbieden. Zien we wat we kopen en we worden er beter (!) van.
Inmiddels 3 jaar later en nog niks gezien.