Ik ben niet verbaasd, wel verbijsterd. Georganiseerde gezondheidsmisdaden tegen de mensheid zijn gelegitimeerd in Nederland. En weet je waarom?
Gelukkig leven we in een vrij land. Dat is een groot goed. Het wordt steeds belangrijker.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Wie koopt dit product eigenlijk?
Ik kan me wel iets voorstellen bij de omschrijving van 'redelijk geïnformeerde, omzichtige en oplettende consument'. Dat zijn mensen die geld hebben en dit kunnen en willen uitgeven aan gebotteld water.
Iemand met minder geld en minder opleiding koopt bij de Lidl het Romy bronwater en de gehemeltetergende rommel van Freeway.
De Regenten van de VMI, RCC, Voedingscentrum hebben in dit land nog steeds vrij spel.
Ik zou graag weten wat echte mensen ipv denkbeeldige gemiddelde denken van vitaminewater met IKB als ze het zien: gezonder dan water of niet?
Naar het oordeel van mijn alledaagse hersenen vinden ze het gezonder of gedonder. Voor de laatste groep is er geen man overboord. Voor de 2e wel. Wedden dat dat de doelgroep is?
Die gemiddelde consument is een ander prachtvoorbeeld van 'neppen'.
"Georganiseerde gezondheidsmisdaden tegen de mensheid "
Dat is wel heel dik aangezet. Er is nog helemaal niet aangetoond dat mensen bij bosjes sterven aan Sourcy-vergifitiging.
Er worden best goede argumenten gegeven door de RCC. Dat je uit de naam "Vitaminwater" moet begrijpen dat het een samengesteld product is, met eventueel meer ingrediënten dan de genoemde, lijkt mij een redelijke eis aan onze "gemiddelde consument". Mocht iemand er toch dik van worden, dan moet deze zijn dieet onder de loep nemen.
En IK Kies Bewust moet toch ook eens gaan aangeven binnen welke categorie iets gezonder is en wat er gezonder aan is."Frisdrank met weinig suiker" zou bijna iedereen al blij moeten maken.
Het begrip 'vitamine' heeft een gezonde uitstraling, en die wordt dus ten onrechte aan dit suikerwater met een kleurtje geplakt, mét IKB-logo. Dubbele nep dus van de nep-gemiddelde consument. Ik kan niet als denkbeeldige gemiddelde consument reageren, want ik ben de doelgroep niet. Maar die doelgroep zul je op foodlog ook wel niet bereiken.