Deze Mariakaakjes liggen op de moment in de Nederlandse Lidl's. Ze zijn nog heel, staat erop (integral). Hé, niet zo flauw, want dat betekent natuurlijk dat ze volkoren zijn.
Lidl koopt Europees in. Dat drukt de kosten en zorgt voor winkelgein.
Deze gisteren genomen foto werd me toegezonden door een bewust winkelende consument. Ze zag de humor van de doos en schreef me er een paar rake opmerkingen over.
Laten we de doosartiest eens met z'n allen beoordelen: waar moet je van schateren, zelfs als je bedenkt dat de dozenschilder de opdracht had Hollandse molens, Alpen-droogboeketten en Spaans in 1 plaatje te persen?
Eén ding is duidelijk: vaker naar de Lidl, want daar kun je tenminste lachen. Is vast wel een leuke slogan van te maken die onderscheidend werkt.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
geen Alpenbloemen Dick, maar een geromantiseerde versie van korenaren, korenbloemen, margrieten en papavers, zoals vroeger een korenveld er uitzag. Nu krijgen Limburgse boeren subsidie om de buitenkant van hun akkers met deze bloemen in te zaaien, dat is leuk voor de toeristen.
Ja, en nou verder ....
Maria zit kennelijk achter het raam?
Wat vind je van de molen?
Staat zo handig in het dal, die molen. Maar het type kwam ik zelfs in Syrië aan de kust tegen!