Het Belgische blad RetailDetail organiseert het congres Breekt de eindtijd aan voor A-merken
Is het einde der tijden aangebroken voor de nationale merken? Breekt een nieuwe wereldorde aan waarin private labels - en niets dan private labels - de scepter zwaaien? Als we heel wat retailspecialisten mogen geloven, is het einde voor de A-merken inderdaad nabij.
Merkengoeroe bij uitstek en HEC-professor Jean-Noël Kapferer brengt in een exclusieve Belgische lezing zijn internationaal geroemde visie op de ins and outs van merken.
Een professioneel panel van merkenfabrikanten en retailers, bestaande uit Dominique Leroy (Unilever), Wim Destoop (Pepsico), Eric Lauwers (AB InBev), Pascal Léglise (Carrefour), Jean-Marc van Cutsem (Louis Delhaize) en Dirk Depoorter (Spar Retail), gaat vervolgens onder leiding van Thierry Coeman het debat aan.
KOSTPRIJS: € 195 (EXCL. BTW)
hoe inschrijven? jorg@retaildetail.be
Dit artikel afdrukken
KOSTPRIJS: € 195 (EXCL. BTW)
hoe inschrijven? jorg@retaildetail.be
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog