Coca-Cola opende onlangs een charme-offensief omdat obesitas aan zijn naam begon te kleven. Nu gaat het helemaal op de sociale toer en plakt het onze namen op zijn etiket.
Suikerdrank maakt dik. Maar wij zijn OK, straalde Coca-Cola onlangs in de persoon van Hessel de Jong uit bij Pauw & Witteman. Zelfs blikkie-professor Martijn Katan was onder de indruk.
Wie dacht dat de marketing-machine er daarmee was, vergist zich. Met de campagne 'share a coke' slaat het bedrijf nog een home-run. Wij dienen allemaal aan de Coke te gaan, natuurlijk met een flesje met onze eigen naam of die van een vriend erop. Out-of-home meldt dat in de zomermaanden flesjes Cola met de 150 populairste Nederlandse voornamen in de winkelschappen gaan verschijnen,
Op de redactie van Foodlog denken we dat er nog één stap gaat volgen: een flesje dat bij aanraken jouw naam laat verschijnen.
Fotocredits: Australische campagne 'Share a Coke', Ogilvy
Dit artikel afdrukken
Wie dacht dat de marketing-machine er daarmee was, vergist zich. Met de campagne 'share a coke' slaat het bedrijf nog een home-run. Wij dienen allemaal aan de Coke te gaan, natuurlijk met een flesje met onze eigen naam of die van een vriend erop. Out-of-home meldt dat in de zomermaanden flesjes Cola met de 150 populairste Nederlandse voornamen in de winkelschappen gaan verschijnen,
Op de redactie van Foodlog denken we dat er nog één stap gaat volgen: een flesje dat bij aanraken jouw naam laat verschijnen.
Fotocredits: Australische campagne 'Share a Coke', Ogilvy
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook