Geen zin in een verplicht avondje voetbal kijken? Orangina heeft er wat op gevonden: in de blikjes 'Miss o!' zit in de orderkant een simpel gadgetje verstopt. Daarmee zet je in één keer de televisie op zwart, weet Le Figaro.
De magische blikjes zijn niet zomaar te koop, maar in het kader van een slimme marketing te winnen via diverse social media-wedstrijdjes. En ja, Orangina voert hiermee natuurlijk een (knipoog)campagne tegen zijn grote rivaal Coca-Cola, sponsor van het WK.
Dit artikel afdrukken
De magische blikjes zijn niet zomaar te koop, maar in het kader van een slimme marketing te winnen via diverse social media-wedstrijdjes. En ja, Orangina voert hiermee natuurlijk een (knipoog)campagne tegen zijn grote rivaal Coca-Cola, sponsor van het WK.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
In principe wel en vervolgens krijgen advocaten het druk, want er zullen dan heel wat echtscheidingen volgen..............
Hoe gekker word het. Het is voor orangina dus ook een WK verkoop actie.