C1000: Als klant beslist u natuurlijk welke producten u koopt bij C1000. Maar wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. We vinden het belangrijk om een steentje bij te dragen aan de maatschappij en denken volop na over groene oplossingen, gezonde alternatieven en andere manieren om maatschappelijk verantwoord te ondernemen.
AH: Albert Heijn vindt het belangrijk dat producten geproduceerd worden met zorg voor mens, dier, milieu en omgeving. Doordat we een langdurige band opbouwen met producenten en leveranciers van onze verse producten kennen wij hun wijze van produceren. Samen zoeken we naar mogelijkheden om het nog beter te doen in de toekomst.
Wakker Dier voert momenteel actie tegen de kiloknallers in de supermarkten: Een kilo vlees voor twee à drie euro bij de C1000? Dan voel je toch op je klompen aan dat er geen cent overblijft voor dierenwelzijn... Bio-industrievlees is al zo goedkoop! Kiloknallen met dierenleed is respectloos. Wees wijzer dan de winkel, koop geen kiloknallers.
Of er wordt hierboven heel brutaal en opportunistisch gejokt. Wie gaat er nog winkelen bij een winkelier die dat doet? Ik. Wie nog meer?
Foto: aanbieding op de website van de Lidl, de omfietssupermarkt van prijsbewuste foodies. Teksten van superdeboer.nl, C1000.nl en ah.nl.
@Peter, vergeet je niet dat hier echt jaren over heen zijn gegaan alvorens de bakkers hun antwoord hadden? Het duurt echt wel wat langer dan tot 2009 voor we een reactie kunnen verwachten. De Bakkers hebben er al met al ook meer dan 10 jaar over gedaan.....