Foodlog organiseert de succesvolle cursus Food Interaction in-company voor profit en non-profit organisaties.

Praktisch en interactief
We behandelen het voedsellandschap aan de hand van de thema’s Mobilisering Medialandschap, Transparantie en Vertrouwen en Crises en Dilemma’s. Op de laatste cursusdag gaan we in gesprek met kritische consumenten. Cursisten leggen hen een concreet dilemma uit hun bedrijf of organisatie voor. Relevante inzichten en mogelijk oplossingen voor de dilemma's zijn interactief gegroeid tijdens de gehele cursus.

Meer dan tien sprekers uit de wereld van food en communicatie vertellen over hun ervaringen en de onderwerpen die nu in de samenleving spelen. Het programma van de cursus Food Interaction is praktisch en gebaseerd op interactie tussen cursisten onderling, de sprekers en de kritische consumenten.

Voor wie is deze cursus interessant?
Food Interaction is bedoeld voor professionals en voorlichters die actief zijn op het gebied van landbouw, food en nutrition. Ze werken bij levensmiddelenproducenten, detailhandelsbedrijven, voorlichtingsinstituten, universiteiten, overheden en private kennis- en ontwikkelingsinstituten.

Nieuwsgierig geworden naar de inhoud van de cursus? Ga naar de website van Food Interaction.

Kritische consument?
Overweeg je als kritische consument de cursisten te willen confronteren met je kritische blik op hun bedrijven en de dilemma’s die zij met je willen delen? Mail naar de Redactie en geef je op. We vergoeden je reiskosten, en je krijgt een cadeau van Foodlog.