Het Franse zuivelconcern Danone zou Zinedine Zadine, Frankrijk's ex- stervoetballer in zijn non- executive board willen opnemen, volgens foodnavigator.
Foodnavigator waarschuwt er meteen bij dat Danone wellicht een vergissing begaat: grote sterren hebben in dit soort omgevingen niet meer de geloofwaardigheid die ze hadden.
Als sportsterren reclame- en bedrijfsimago's al niet meer kunnen bevestigen (dat was immers een innoverende strategie: een soort testimonial), wat doen foodbedrijven dan nog met gewone 'HelaHola-mij-moet-je-hebben'-reclame?
Dit artikel afdrukken
Foodnavigator waarschuwt er meteen bij dat Danone wellicht een vergissing begaat: grote sterren hebben in dit soort omgevingen niet meer de geloofwaardigheid die ze hadden.
Als sportsterren reclame- en bedrijfsimago's al niet meer kunnen bevestigen (dat was immers een innoverende strategie: een soort testimonial), wat doen foodbedrijven dan nog met gewone 'HelaHola-mij-moet-je-hebben'-reclame?
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook