Wakker Dier heeft de winnaar bekend gemaakt van de onlangs uitgeschreven namenwedstrijd voor de nieuwe, duurzamere en diervriendelijkere kip die door de supermarkten ontwikkeld wordt. Volgens Wakker Dier zal er voor die nieuwe kip straks nauwelijks iets veranderen. De uitslag staat vandaag in een grote advertentie in NRC, inclusief de nummers twee en drie van de namenwedstrijd: Knalkuiken en Kraphoen.
Wakker Dier richt zich met name op Albert Heijn, als marktleider de grootste plofkipverkoper van Nederland. De actie-organisatie streeft er naar de plofkip uiteindelijk bij alle supermarkten uit de schappen te krijgen.
Dit artikel afdrukken
Wakker Dier richt zich met name op Albert Heijn, als marktleider de grootste plofkipverkoper van Nederland. De actie-organisatie streeft er naar de plofkip uiteindelijk bij alle supermarkten uit de schappen te krijgen.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 6 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 6 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook