Wakker Dier heeft Albert Heijn vandaag laten weten dat de Bonusfolder van deze week teruggehaald moet worden In de folder staan bij de Puur & Eerlijk gerookte en gebraden kipfilet drie sterren, terwijl die producten slechts recht hebben op 1 ster. Volgens
DistriFood is AH zich van de fout bewust en wil de Zaanse super de klanten er via internet of in de winkel op attenderen. Wakker Dier vindt dat niet afdoende en eist dat de folder teruggehaald wordt. Dat gaat AH een stap te ver:
'De folder valt ook op de mat en ligt niet alleen in de winkel. Bovendien kost het drukken van een nieuwe folder weer veel tijd en papier.'
Ze zijn goed wakker bij
Wakker Dier. Daar weten ze wat veel tijd en papier betekenen: 'veel geld'. AH let de volgende keer wel beter op.
Natuurlijk kan kan AH hier niets aan doen. Je kan er soms een sterretje langszitten en dat hebben ze op de zet- en drukafdeling niet in de gaten gehad. Of inderdaad de zet- en drukafdeling heeft per ongelijk en sterretje teveel getypt of de toets herhaling iets te lang vastgehouden. Kan gebeuren soms.
Doet de AH toch netjes zo? Is 'zet- en drukfouten voorbehouden' niet meer afdoende tegenwoordig?