De website lekkerfitmetvlees.nl, waarmee het Productschap Vee en Vlees (PVV) eind vorig jaar startte, speciaal voor jongeren, blijkt een groot succes. Dat zegt woordvoerder Alfred van Lenthe deze maand in Meat & Meal.

De website is een van de activiteiten die het Vleesinformatiepunt, opvolger van het Voorlichtingsbureau Vlees, vorig jaar ontwikkelde om vlees onder de aandacht van de consument te brengen. Het aantal zogenoemde ‘views’ op de site steeg in twee maanden tijd van 700.000 naar ruim twee miljoen. Jongeren krijgen op de site allerlei informatie over vlees en gezondheid, kunnen (vlees)spelletjes spelen en e-cards versturen. Van Lenthe hoopt de activiteiten van het Vleesinformatiepumt ook volgend jaar te kunnen voortzetten. Of het PVV-bestuur er geld voor wil uittrekken en zo ja, hoeveel is nog onbekend. Daar moet dit jaar nog over worden gesproken.

bron: Meat&Meal

Dit artikel afdrukken