De website is een van de activiteiten die het Vleesinformatiepunt, opvolger van het Voorlichtingsbureau Vlees, vorig jaar ontwikkelde om vlees onder de aandacht van de consument te brengen. Het aantal zogenoemde ‘views’ op de site steeg in twee maanden tijd van 700.000 naar ruim twee miljoen. Jongeren krijgen op de site allerlei informatie over vlees en gezondheid, kunnen (vlees)spelletjes spelen en e-cards versturen. Van Lenthe hoopt de activiteiten van het Vleesinformatiepumt ook volgend jaar te kunnen voortzetten. Of het PVV-bestuur er geld voor wil uittrekken en zo ja, hoeveel is nog onbekend. Daar moet dit jaar nog over worden gesproken.
bron: Meat&Meal
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
... en het onderwerp' vleeskeuring' al bekeken ? Fijn kudo's geven aan 13 -jarige breazahs (eh, spel ik dit zo goed in GeenStijl -stijl ?). Over onsmakelijk gesproken...
Bij een Mario-achtig spel op de site:
De bedoeling van het spel om met zo veel mogelijk punten het einde te halen. De punten verdien je door onderweg zoveel mogelijk vlees te eten, om je energie op peil te houden.
Zie hier het alternatief voor smaaklessen;-)