Vorig jaar leek er een einde te komen aan de landelijke AH-Restaurantactie, maar hij gaat ook dit jaar door. Dat meldt Missethoreca.
Partners Albert Heijn en restaurantsite Iens hebben stevig moeten onderhandelen, maar "veel verzoeken van restaurants en van klanten van Albert Heijn hebben ons doen besluiten de samenwerking voort te zetten," zegt Almir Ambeskovic, regional manager van Iens. Er is wel iets veranderd. Bij elke €10 aan boodschappen ontvangen Albert Heijn-klanten een zegel. Vorig jaar waren er 10 zegels nodig voor een gratis tweede driegangenmenu, dit jaar zijn dat er maar 4, een besteding van €40. Wanneer de actie start is nog niet bekend.
MissetHoreca - Iens en AH gaan toch door met restaurantactie in 2018: vier zegels voor gratis menu
Partners Albert Heijn en restaurantsite Iens hebben stevig moeten onderhandelen, maar "veel verzoeken van restaurants en van klanten van Albert Heijn hebben ons doen besluiten de samenwerking voort te zetten," zegt Almir Ambeskovic, regional manager van Iens. Er is wel iets veranderd. Bij elke €10 aan boodschappen ontvangen Albert Heijn-klanten een zegel. Vorig jaar waren er 10 zegels nodig voor een gratis tweede driegangenmenu, dit jaar zijn dat er maar 4, een besteding van €40. Wanneer de actie start is nog niet bekend.
De nieuwe Iens/Albert Heijn-restaurantweek doet stof opwaaien, net als andere 'klanten-over-de-drempel-lokkende' actieweken als de deze week aflopende Restaurantweek. "Marges zijn al klein en gasten die hierop afkomen zijn ‘waardeloze’ gasten, deze komen niet terug als ze de echte waarde van het geconsumeerde moeten betalen", zegt bijvoorbeeld Zilte Zoen-chef Marcel Hansen op MissetHoreca. Het vakblad werkt aan een artikel over de 'Waanzinweken'.