Coca-Cola richtte voor de Van der Valk Versmarkt in Voorschoten het frisdrankschap opnieuw in. "Dankzij een nieuwe schapindeling en elementen in en rondom het schap vindt de consument gemakkelijk zijn weg in het verfrissende assortiment. In de nieuwe schapindeling is er veel aandacht voor genieten en beleving", klinkt het in de Levensmiddelenkrant. Klanten kunnen zich bij 'inspiratieboxen' laten 'inspireren' - uiteraard- met recepten, food- en drinkcombinaties. De Versmarkt kan met diezelfde inspiratieboxen inspelen op "specifieke seizoensgebonden thema's: van een zomerse BBQ tot Pasen en Kerst."

Is dit nieuws? Nee, natuurlijk niet. Maar het is wel een prachtig voorbeeld van hoe je consumenten 'verantwoord lekker' kunt laten doorsnoepen door wat nostalgische beelden en een kratachtige omgeving met 'bewustere' keuzen. In de schappen van de Versmarkt is overigens gewoon een plekje ingeruimd voor Coca-Cola life.
LMK - Genieten en beleving centraal in schap Coca-Cola
Reageer
  • Deel
Druk af