Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Fijn dat je een artikel op Foodlog komt lezen. We schreven het helemaal gratis en voor niets voor je. Wil je dat wij kunnen blijven bestaan? Steun ons dan en word betalend lid. Dat kost je maar €7,- per maand. Dan lees je alle content van Foodlog onbeperkt en advertentievrij en krijg je ook nog eens voorrang bij Foodlog-events.
Word lid!Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.
Ik vermoed dat het onderzoek er niet zo vreselijk naast zit, maar de verkeerde conclusies trekt. De uitgebreide kokers vormen een heterogeen samengestelde categorie van ouderen en bewuste kokers. Beide groepen kopen veel buiten het mainstream retailkanaal (specialtyshops, markt, de boer zelf, de visboer etc).
Het zou wel eens kunnen dat daarom hun hun supermarktbestedingen laag zijn.
Zo'n onderzoek waarin de onderzoekers hun eigen foodkoopgedrag tot norm hebben verheven?!?!?
Ga eens wat vaker naar de markt of de boer: betere kwaliteit én betere prijzen. En het opent je ogen. Zo kan het ook!
Als het goed is valt deze week MarketingTribune in de bus. Zal eens kijken wat nu precies de onderzoeksopzet is geweest en wat de resultaten zijn. Ze gaan ook mij wat kort door de bocht met bovenstaande conclusie.
De snelle koker die (dus) veel kant-en-klaar dingen koopt plus A-merken, komt volgens mij met 50 euro per week niet heel ver...