image


We hebben het hier al eens vaker gehad over impulsaankopen bij de kassa. AH wilde snoep weghalen vanwege de snellere doorstroom, terwijl C1000 juist het snoep weg wilde bij de kassa's vanwege obesitas. Met groenten is het wel OK, maar niet bij AH?

Afzetorganisatie The Greenery heeft een handige verpakking ontwikkeld waarmee snoepgroenten aan de kassa gepresenteerd kunnen worden. De afzetorganisatie wil hiermee inspelen op de gestegen vraag naar snoepgroenten en supermarkten helpen deze producten gemakkelijker te presenteren. Vanaf week 15 hebben de eerste klanten van The Greenery de snoepgroentendisplays aan hun kassa’s uitgestald.

De winkeldisplay meet 25 bij 17 centimeter. De display is op verschillende plaatsen in de supermarkt inzetbaar. Zo kan hij bijvoorbeeld in het AGF-schap of aan de kassa geplaatst worden. De display past daarnaast ook op de grote display die eerder werd geïntroduceerd. The Greenery helpt supermarkten op die manier meer impulsverkopen te genereren en ook vooral jonge consumenten en hun ouders aan te zetten gezonder te eten.


bron: The Greenery met dank aan foodholland
Dit artikel afdrukken