Gisteravond schreven Kelder en Harry Veenendaal, jurist, een stuk in NRC Handelsblad: "Voorkom sponsoring van de Elfstedentocht." Ik ben geen vegetarier, maar ben het roerend met ze eens. Unox nept de spontane evenementen van mensen. Daar hebben ze niets mee te maken. Adverteer maar gewoon en blijf af van wat van mensen zelf is. Ben ik te hard? Geloof d'r geen fluit van. Dit is
Op 30 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Wat is er dan uitgemolken, Lizet? In Hasselt vroeg me daarnet iemand: hoe, bestaat da nog: UNOX? Die jongedame haalde hier ook de voorpagina van kranten allooi Telegraaf. UNOX heeft dat slim aangepakt.
Volledig. Ik heb er inmiddels echt spijt van.
tja Dick, jij begon inderdaad, maar het onderwerp is nu wel een beetje uitgemolken.
Unox sponsorde in '93 of '94 ook al het NK Marathonschaatsen op natuurijs. Ik meen dat er dus langer een traditie is van Unox die evenementen-in-de-kou sponsort, dan er een is van in-je-bikini-uit-het-water-komen-dartelen.
Zullen we nu dit tot pornografie verworden onderwerp maar sluiten? OK, ik begon, maar heb als excuus dat het toen alleen nog maar om beer Zeeman in de branding en reclamische kaping ging. De worst van Unox was me even worst.
Bij Janneke Vreugdenhil zit vanmorgen de pijn in de kwaliteit van Unox. Het is een nogal verwarrend item geworden waar ieder z'n eigen schandaal uit haalt - van minderjarige borsten, vieze negers en valse nichten tot chemisch gerookte foute worsten van gecastreerde beren en nog veel meer. Geen eer meer aan te behalen. Jort's naamsbekendheid is fors gestegen. Ik begrijp alleen dat zijn nwe programma 'topverkopers' het toch niet zo goed deed als hij had gehoopt.