In de printeditie van de Volkskrant staat het nieuws in de rubriek economie (geen link, daarom hieronder de link naar het nieuws op www.simonlevelt.nl): Simon Lévelt verlaagt bijna al zijn prijzen. Van de 24 koffiesoorten die in de Simon Lévelt-winkels te koop zijn gaan er 19 in prijs omlaag', met bedragen die variëren van 60 cent tot 4 euro de kilo. De verlaging is mogelijk door de recordoogsten van met name Arabica-koffie en de daarmee samenhangende prijsdalingen op de wereldmarkt 'naar normale waarden', schrijft de Volkskrant.
Simon Lévelt stelt de eerste koffiebrander in Nederland te zijn die de prijzen verlaagt; eerder deed Starbucks dat al wel - in de VS.
Dit artikel afdrukken
Simon Lévelt stelt de eerste koffiebrander in Nederland te zijn die de prijzen verlaagt; eerder deed Starbucks dat al wel - in de VS.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook