Ik ben nogal 'ns al scherp op de leugens waarmee voedselmakers hun spullen proberen te verkopen.
De tijd is er rijp voor of het lot loopt raar. Voedselmakers en -verkopers vinden de weg en vragen zo af en toe hoe ik ze op het pad naar meer eerlijkheid en openheid zou brengen. Ze denken nl. dat hun klant 't allemaal allang niet meer gelooft. Reclame, mooie plaatjes en verhalen zouden als muzak zijn. Je hoort het wel, maar negeert het. Er zijn al teveel mooie verhalen verteld. Nieuwe marketingcommunicatie met nieuwe kansen is open en eerlijk, denken ze.
Stel nou dat juist de eetjongens gaan bloggen, zou dan toch dit gebeuren - omdat ze te veel te verbergen hebben?
Dit artikel afdrukken
De tijd is er rijp voor of het lot loopt raar. Voedselmakers en -verkopers vinden de weg en vragen zo af en toe hoe ik ze op het pad naar meer eerlijkheid en openheid zou brengen. Ze denken nl. dat hun klant 't allemaal allang niet meer gelooft. Reclame, mooie plaatjes en verhalen zouden als muzak zijn. Je hoort het wel, maar negeert het. Er zijn al teveel mooie verhalen verteld. Nieuwe marketingcommunicatie met nieuwe kansen is open en eerlijk, denken ze.
Stel nou dat juist de eetjongens gaan bloggen, zou dan toch dit gebeuren - omdat ze te veel te verbergen hebben?
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook